Saturday, October 26, 2013

Perjalanan Hidup Ibu Muda, Irine Nadia.

salam semua.. dah lama tak on laptop. ohmybaby dah semakin tak dilayan dan di anak tiri angkat ipar duai kan.. hahahaa maklum la.. SPM tinggal 10 HARI lagi! yeyyyy! hahahaa tepuk berirama sikit. hahahaa sebenarnya aku tak takut... *muka bajet* gila tak takut?! sumpah weh.... takut ni takleh nak kata. setiap kali baca Quran lepas solat je mesti air mata naaaaak sangat mengalir. sebak sangat beberapa hari ni.. banyak sangat dugaan nye.. asal ngadu dekat abang ijan je sebab aku paling rapat dengan dia, mesti kena marah... lagi ditakut takutkan.. bila ngadu dekat ibu je.. mesti ibu marah sebab tak kasi tension tension. aduhai.... akhirnya aku ambil keputusan untuk simpan pendam sedalam dalam hati selagi boleh. nak tau sebab apa takut sangat?

1. sebab takut result SPM tak dapat memenuhi harapan Ibu Ayah
2. sebab takut memalukan Ibu Ayah
3. sebab takut Ibu Ayah kecewa

oh.....pedihnya hati........ asal study je mesti nangis.. asal tidur je mesti nangis dulu... asal mengadap Allah je nangis.... sensetif sangat le pulak.. member semua ada bf boleh dengar masalah dorang. ada yang bf siap buat kelas tambahan buat pecutan terakhir untuk dorang la... tak ke bagus sangat macam tu. aku? ha... pecut la sendiri! lantaklah.. heheheeee.. dalam hati jeles jugak! berat pun makin menurun dengan gelongsor nye... hahahaaa.. dari 46kg turun sampai 42kg. bayangkan tinggi 165cm tapi berat 42kg. hahahaha hambek mu! jangan tanya la aku jalan huyung hayang sekarang ni. hahahaaa wat eber la.. so untuk menghilangkan rasa gelisah pe semua.. blog la jadi pendamping setia. tu sebab aku sayang gila cipan dengan blog ni. then tengok Kak Irine, Ibu Muda update blog. yahooo! hehehee.. pasal baby Medina yang omey omey eeee teringin nak jumpa and peluk kiss baby tu.. hehehee sukati je nak gomoi anak orang.

memang comey! aku ni silent reader blog Kak Irine dari dulu lagi. hehehee.. then minat nak kawin muda pun makin menebal sejak baca pengalaman Kak Irine kawin.. dah dah. takmau cakap lebih..... nanti orang kata aku gatai pulak.. yelaaaaa... zaman sekarang ni kalau bercouple couple, orang nampak sweet! nampak manis! tapi bila kata nak kawin muda je, semua kata gatai le.... menggelenya leee.. dan sebagainya.. aku macam pelik jugak la.. sedangkan couple couple tu yang haram.. kawin yang dituntut oleh Islam yang dikata kata jadi buah mulut orang sampai nampak kawin muda tu perkara yang jahat. apemendeeee la... takpelah.. pendapat masing masing.. dah dah... hilangkan tension. tengok video Kak Irine dari tunang saaaampailah ada baby Medina. hehehee Selamat Malam semua!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...