Friday, March 20, 2015

Cuti Semester 2

assalammualaikum semua.. alhamdulillah.. berakhir sudah 4 hari final exam untuk semester 2. syukur... lagi sekali aku berjaya menghabiskan semester tanpa merungut nak benti.. hahaha yela.. dulu kan zaman sekolah.. kalau boleh taknak p sekolah tu.. sampai menangis nangis taknak masuk pagar sekolah. sampai ibu ugut ar nak tinggalkan aku luar pagar tu.. tapi mana ada ibu yang sanggup tinggal anak dia sorang diri dekat luar sekolah.. ibu 'pujuk' aku je.... cara 'pujuk' tu.. hahahahaa rahsia. tetttttt
macam biasa.. gambar berlima wajib ada.. hahahahaa

bila dah habis dua semester ni.. macam tak sabar nak habis belajar. nak tawin. hahahaha takdelah.. tak sabar nak kerja. nak cari duit sendiri. maklumlah.. ibu ayah tak penah kasi kami kerja sebelum habis belajar.. walaupun masa tunggu result spm.. dari abang sampailah ke aku.. dan sama juga dengan afi nanti... adik last aku tu. ibu ayah lebih tenang tengok kami di rumah. kerja kemas rumah.. tolong ibu ayah mana yang patut... dan ada gajinya.. kira kerja juga lah tu kan.. tapi aku kerja betul... jadi askar weh masa tunggu result spm. plkn ye yopppp hahahaha..

so cuti kali ni tak macam semester 1 dulu.. sebulan. jangan harap.... rasanya takkan merasa dah cuti 1 bulan macam semester 1 dulu... kali ni cuti 2 minggu je.. sadis kan.. takk.... tak sadis lagi.. semester 3 yang bakal aku hadapi bulan depan ni lagi lah... 7 minggu kuliah.. cuti midsem tu memang tak penah la.. study week pun jangan harap.... kuliah kuliah and terus final exam. then cuti sem seminggu je. hahahahaa gelak lah korang.. gelak lah.... takpe....... 

bersyukur juga rumah aku dekat.. 45minit je naik kereta.. ceh itu ayah ibu bawak la.. aku penah bawak 20minit..hahahaha jangan tanya kenapa pecut sampai macam tu.. ada sebab sebabnya... sangat sangat bersyukur rumah dekat dengan tempat belajar.. kesian dekat member member yang jauh jauh.. emmmm... dunia ni serba penuh cobaan dan dugaan... tu bahagian  masing masing.. takpelah... kita hadapi sama sama k semuaaaaaaa.....

ok lah... penat la jawab exam tadi... ni dah sampai rumah... walaupun ibu ayah takda... p honeymoon lah katanya... HongKong Disneyland kauuuuuuuu... haa.... takpe takpe.. p lah p lah... ibu balik nanti nak asam pedas ibu... kecur dah ayakliuq niiiiii... hehehehe.. ok selamat bercuti kepada semuaaaaaa yang sedang bercuti... assalammualaikum...


dan dan tak lupa juga untuk kak Ecah, kiri sekali, Selamat Berpraktikum.... hehehee dah last sem dah akak... kali ni full penghuni rumah A-1-20. lepas ni kembali berlima dan in shaa Allah kami sedia menerima penghuni baru. kami tak kisah. kak Ecah yang sangat lemah lembut serta sopan santun ni pun kami boleh sekepala... buktinya kak Ecah terlibat dalam prank befday aku.... tak patut tak patut tak patut... hish hish... hehehe apa apa pun.. kami akan merinduimu kak Ecah... tawin jangan lupa jemput tawwwwww..hehehehee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...