Tuesday, December 25, 2012

Selamat Pengantin Baru..

Salam semua. haish.. sekejap je.. dah balik Sabah balik. rasa macam tak cukup je 40hari dekat semenanjung. tak tahu la kenapa. lagipun tak dapat jumpa member member sangat.. masing masing busy kan.... just jumpa Iliya and Azmira je. haish.. takpelah.. bulan 3 balik lagi. Yuhuuu~ so balik cuti ni sebab nak mengisi kekosongan aktiviti semasa cuti sekolah hujung tahun yang terakhir..ulang suara YANG TERAKHIR! *jerit* hahahahahaaaa... mula ke Perlis, then Shah Alam, then Jeratut, then Kelantan for the last place. Kelantan sebab Abang Ijun kawin pada 20.12.12012. smart kan? k jeles... hahahaa.. dah kawin ye.. paling muda ye.. tunggg arrrr.. hehehee.. so tengok gambar gambar jela ok.. sebab gambar pun boleh bercakap taw.. so rasai keajaiban gambar yang selama ni ramai yang tak tahu.. (padahal malas nak menaip) hehehee..

Pelamin yang Indah.. 

 Ayahanda Tercinta..

Alhamdulillah.. Selamat sudah.. nampak senyum tu! Cari aku cepat!!! Sape dapat cari, nahh choki choki.. hahahaa.. 

Doa buat Isteri Tercinta..

Nampak!! terus hilang mata.... hahahahaa

Hadiah buat Isteri..

tinggallah kami bertiga yang masih membujang bujang dan mendara.. giliran siapakah lepas ini? lalalaa..

Me and The Loving Bride

Family.. except Big Sis, her Hubby and Son, Sis-in-law and her Daughter

The Bride and Parents..

Me and Cousin's Daughters and Son..

tadaaa... doakan SPM saya tahun depan Cemerlang ye.. lepas tu baru gambar ni bermakna.. SPM Didahulukan, Kahwin Diutamakan..hahahahaaa.. tataaa.. Salam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...