Monday, June 03, 2013

EH! Masuk Majalah La!

salam semua. tadi tengah syok syok online, tetiba ada member fb ni inbox. kata dia ada nampak aku dekat majalah Remaja. aku pun macam... errr? yeke? aku ke? hahahaa then dia snap gambar and hantar kat inbox. hahahaa baru ingat. haritu ada hantar cerita pasal dulu dulu masa kecik yang aku tak boleh lupakan. apa lagi teringat la incident aku hilang dekat Mid Valley. hahahahaa sumpah lawak bila ingat balik. aku mencangkung then tutup muka and nangis... sampailah ayah datang dukung aku.. kihkihkih... thanks ye bagitahu pasal ni... suka baca majalah Remaja, tapi still tak beli untuk setiap bulan. nanti nanti la k... duit beli majalah tu sekarang sangat diperlukan untuk beli buku buku and kertas kertas nota. hahahaaa.. nak sign? :p

No comments:

Post a Comment