Friday, April 10, 2015

Seminggu dalam Semester 3 a.k.a Semester Pecut Desut

assalammualaikum.. alhamdulillah.. berakhirnya seminggu dalam semester 3 a.k.a semester khas. semester khas ni ada 7 minggu je kuliah dan seminggu terus final. tanpa cuti midsem dan cuti study week. so memang takdak cuti bernafaslah kiranya. bayangkanlah minggu pertama ni bukan minggu suai kenal dengan subjek subjek kuliah dah.. minggu pertama ni kira minggu suai kenal dengan assignment yang tengah menunggu nak menyerang. yang penting sekarang tinggal 6 minggu je lagi semester 3 niiiii..lalalalaaaaaaaa

gambar berlima wajibbbbbbbb...

memang.. seminggu ni dah dapat dah segala anak cucu assignment.. atok nenek sekali lah.. hahaha semester khas kami ni ada 4 subjek. so dua kali seminggu kami akan ada kuliah satu subjek tu.. errr.. tak faham eh.. hahahahaa ayat pun dah macam apa je... maksudnya..... 4 subjek... dalam seminggu ada dua kali subjek yang sama. haaa... sebab tengok minggu kuliah yang ada 7 tu pun faham jela.. kira half of the semester kan... haaa... gamaknya macam seminggu kami ni kira dua minggu semester biasa...

haaaa....nampak takkkkkk.... so janganlah bayangkan.. aku sedaya tengah segala upaya untuk tenangkan diri.. dengan buat segala tugasan dengan lebih awal... walaupun semester dulu pun dah kira awal aku start buat.. but semester kali ni lagi awal kena uruskan.. bayangkanlah dua minggu lagi assignment pertama dah kena hantar. perbentangan tu jangan cakap.. isnin ni dah ada dah perbentangan.. haaa... teori pulakkkk... english pulak tuuuuu.. nyum nyummmmm lah ceghitanya...


apa apa pun alhamdulillah.... syukur sebab dah semester 3.. tinggal 3 semester lagi je dekat upsi ni.. lepas tuuuuuuuuuuuu... jeng jeng jenggg.. hahahahaa kita keje pulak.. cari pengalaman dan buka tadika.. wahhh wahhhhh... kelas kau jahhhhhhh..... hahahaa in shaa Allah... moga moga dipermudahkan segala urusan habis belajar nanti dan kahwin... eh.. eh.. eh.. hahahahaa gurau je... mana lah tau kan......... hehehee dah dah.. sambung buat assignment.. assalammualaikum... selamat malam.

aduhhh suka tau kembang kembang niii... flip sikitttt hehehee..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...