Saturday, May 19, 2012

Rindu Part1 : Suhaili Mustafa

cerita kali ni berkisah kan rindu.. mybe bersambung sambung sebab ramai yang aku rindu kan. now musim rindu so buat post tentang rindu. dah setengah tahun aku berada di negeri orang. kawasan orang. tempat orang. dan banyak orang orang lagi la.. ok lets start the story about them.. #AMARAN. sediakan 10kotak tisu


Suhaili Mustafa nama diberi.. 
saiz badan yang agak ketot menjadi tempat setia dipeluk.
bergaduh hari hari sentiasa tersemat dihati..
kalau dah geram mula la kepala diketuk.

ok bukan senang aku nak karang pantun ni taw. terharu cepat sue.. ehem ehemm! aku rindu kau bunguk! kau sedar tak yang kita dah jauh sekarang..? kau sedar tak yang sekarang dah takada aku backup kau bila kau tidur masa Sejarah..? kau sedar tak yang aku dah tak selalu peluk kau dari tepi..? kau sedar tak aku dah tak selalu kacau kau tengah rajin buat homework dalam kelas..? kau sedar tak yang aku dah tak manja manja and gedik gedik dengan kau bila kita cerita pasal lelaki yang kita admire..? kau sedar tak yang kita dah tak berkumpul berdua then bincang pasal kawan kita yang buat hal tibatiba..? kau sedar tak yang aku dah tak cari kau then luahkan perasaan and nanges depan kau sebab lelaki..? kau sedar tak yang kau dah lama tak gelakkan aku and kata aku bodoh sebab nanges sebab lelaki then last last kau pun nanges sekali dengan aku..? kau sedar tak yang aku dah lama tak kenakan kau..? kau sedar tak yang kau dah lama tak bagi nasihat dekat aku..? kau sedar tak yang aku dah lama tak merepek tiba tiba dekat kau..? kau sedar tak kita dah lama tak gaduh..? kau sedar tak yang aku dah tak suap makanan macam dulu aku selalu suap roti cheese gula dekat kau then kau pilih yang banyak cheese je..? kau sedar tak aku dah tak cubit pipi kau yang comey tu sekarang..? kau sedar tak yang kita dah lama tak tawaf sekolah sama sama then usha admire kita..? kau sedar tak aku dah lama tak bincang dengan kau pasal Math..? kau sedar tak kita dah tak selalu buat member member kita jealous dengan keakraban kita..? kau sedar tak yang aku dah tak backup kau bila ada orang cari gaduh dengan kau..? kau sedar tak yang aku dah pindah jauhhhhhhh dari kau..? kau sedar tak yang aku dah takada kalau kau datang sekolah sekarang ni..? kau sedar tak yang aku dah tak belanja kau and yang lain makan dekat kantin..? kau sedar tak kau dah lama tak cubit and gigit lengan aku sebab kau nak lepaskan geram..? kau sedar tak yang aku dah takada dalam kelas dengan kau sekarang..? kau sedar tak yang kita dah setengah tahun tak jumpa..? kau sedar tak semua tu sue... aku rindu setiap moment tu sue.. aku rindu! bila aku belajar or exam Math.. aku akan sentiasa teringat kau ada dekat sebelah aku meskipun sebelah aku tu kawan baru aku.. aku selalu baring dekat bahu dia sebab aku rindu kau..tapi aku diam. aku dah tak tahu nak luahkan macamana sue.. kita la yang paling banyak gaduh right..? but lama lama..kita jugak la yang paling rapat sampai semua orang jealous.. kenapa kita jauh sekarang, sue? aku rindu nak tengok kau sebelum kau balik merempit dengan mak kau. aku rindu kau.. kau tahu tak kita dah tak boleh buat semua yang dekat atas ni.. nanti aku balik, kau orang first peluk aku kan. k tu janji aku and aku akan tunaikan. aku akan lari kalau orang jumpa aku.. hahahaa supaya dorang tak boleh peluk aku sebelum kau peluk aku. k cung! last sekali sue.. simple je dan aku selalu cakap dekat kau tiba tiba bila aku nak cakap.. dulu la.. AKU SAYANG KAU, SUE! always Amoy SueMyra :')