Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru!

ok salam semua.. harini hari guru kan? ewahhh so untuk semua guru guru yang pernah mengajar budak nakal ni.. saya ucapkan selamat hari raya.. *krikk krikkk (bunyi cengkerik) ehhh silap.. SELAMAT HARI GURU!!! heheheee jutaan terima kasih sebab banyak membantu saya dalam pelajaran dan tentang kehidupan.. sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang cikgu cikgu semua. meh kiss sikit.. *muah muah muah.. (laga pipi ala ala Mak Jemah)

first sekali nak cerita.. ok aku rindu moment dekat sekolah lama.. sekolah lamaku.. kau la syurga kedua bagiku! hmm.. sedih jokk! tadi datang sekolah dengan semangat sebab nak jadi fotografer kan.. then sebelum tu kami kena duduk dalam kelas dulu sebab cikgu cikgu meeting tergempar! OMG! hahahaaa tak gempak mana pun.. then kami nyanyi dalam kelas. dah macam konsert. aku jadi perakam la apa lagi kan.. HAHA!

then masa pergi makmal.. kelas 4 Alamanda (my awesome class) dengan kelas 5 Alamanda boleh dengar siaran langsung sambutan hari guru dekat KL. but tak jadi.. bla bla blaa.. voring dan panas! HOT! walaupun dah pasang aircond sebab apaa? tah! hish! hahahahaa... panas ulur hati jee... hahahahaa

hmm.. mesti dekat sekolah lama tengah syiokk tengok persembahan kan? lagi lagi persembahan 1Malaysia. ewahhh aku suka yang india buat persembahan.. meloncat loncat. macam filem hindustan. tralalalaaa.. indek indekk.. HAHA! ok memang syiokk and aku rasa nak terbang balik sekolah tu je tadi. sedih rindu nak tawaf satu sekolah dengan gang.. ambik gambar dengan cikgu cikgu. argghhhh!!! BENCI SEMUA NI!!! :'(

Perbezaan Suasana 2011 and 2012..

2011 yang tinggal kenangan.. :(

2012 yang dialami tadi.. -..-


ok now nak nanges bila tengok gambar ni.. korang.... aku rindu rindu rindu sangat dekat korang.. k jujur now aku tengah taip ni aku nanges sambil dengar lagu Kenangan Terindah. takada yang terindah dari korang.. kita gaduh... dari form1.. macam macam berlaku.. masing masing jealous bila ada diantara kita ada kawan baik lain.. bila aku ingat.. aku rindu semua tu.. sebab jealous kan tanda nya sayang.. masing masing ego dan sebenarnya dalam hati sayang sangat... korang..... kenapa kita jauh sekarang.. kenapa??? aku tak boleh jauh dari korang.. aku kadang kuat.. kadang tak kuat.. aku akan sentiasa kuat bila korang ada dengan aku. macamna aku tak rindu korang.. pergi tandas pun dua orang mintak kebenaran cikgu then dalam kelas automatik hilang lagi lima. kalau pergi bilik guru ke.. mesti kita yang buat bising.. dalam kelas.. macamana kelas tu tak bising sebab dah la mulut kita ni banyak, then masing masing duduk penjuru lain lain.. nahhhh.. perhubungan jarak jauh tu.. heheheee... kalau salah sorang tak datang, mula la semua buat muka taik kan.. then esok terus tanya asal tak datang.. kalau yang alasan malas datang, mula la kena maki hamun. hahahaa.. korang.. kalau dulu aku sedih putus cinta.. korang akan berkumpul and pujuk aku... then marah aku sebab nanges sebab lelaki la.. then lama lama semua nanges sekali.. comey kan kita dulu.. but now.. dekat sekolah aku berteman kan buku conteng je.. kalau aku geram or sedih or happy.. kongsi dengan tu jela.. dekat sekolah aku bajet kuat. aku taknak dorang fikir aku bukan bukan.. yela.. aku kan pelajar baru.. dorang tak kenal sangat aku macam korang kenal.. then kalau rehat.. kantin akan paling bising dekat belakang sebab tu la tempat berkumpulnya kita kan.. masa tu gelak macam setang semua ada...pastu mula la mata mata usha usha muka tak puas hati.. then gaduh tempat duduk dekat kantin dengan gang lain.. pehhh menyirap wa dohhh.. mana boleh! mata sperow aku bagi.. nasib tak bagi mata juling.. heheheheee aku rindu semua tu.. nanti aku balik, aku taknak sesaat pun kita diam. aku nak bercakap je... kalau boleh aku nak kita berkumpul bape hari then tidur makan lepak mandi sungai bla bla blaaaa.. ok set! rindu korang SEKIYMA.. :')