Thursday, January 30, 2014

First Part of PLKN: Jatuh Cinta Pandang Pertama

salam semua. haloooo my lebly blog..winduunye lahai... hahahahaa ajet gedik je. btw hari ni start cuti selama 4 hari jeeeeeeeeeeeeee.... 4 hari jee... so? tak kisah la kan. janji dapat balik cuti. hehehee so kali ni nak story pasal Kem PLKN Tanaki, Tambunan, Sabah yang aku tengah 'holiday' dekat sana selama 73 hari. so sekarang tinggal 1 bulan lebih je. huhuhuuu macam sedih la pulak. 

first sekali, aku kompeni Alpha. HIDUP ALPHA! then aku blok 3. hahahaha jawatan hanya Ketua Kebersihan Surau dan jugak bilal perempuan a.k.a jam loceng dalam dorm kejut member bangun subuh. selagi aku tak bangun, selagi tu dorang takkan bangun. hahahahaa ngek! nak cite memang aku bagitau takkan habis 1 hari la. cuma nak ringkas kan cite...aku sertakan gambar. selamat menjelajah.....

ni masa otw ke kem


 ni dewan makan 

 ni permandangan depan dorm. nampak kabus kabus tu... wuuuu sejukkkk.....




hahahaa k diam! :D

tetap aku yang macam dulu..... ;)

ni gang sedorm.. segila.. semandi.. semeja.. sekepala..


 ni Alen. nama sebenar Azean Azreen. nama aku pulak Izzian. hahahaaa ;D

ni Haney.. my buddy. :p

 ni organisasi aku. Three 4 Co. Kelas PK 4. Kami menang masa pameran ni.. :p

ni sebahagian kelas PK 4. rindu la pulak.. :'D





ni masa nak balik tadi. hahahahaa muka tak sabooo namanya ni... ok la sampai sini saje la... mata pun dah berat. mengantuk gile. esok nak mengemas rumah and masak untuk budak KL yang datang KK. hahahahahaa then bawak dorang p One Borneo pulak. fuh.... terasa dah letihnya. ok la... tataaa.. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...