Wednesday, December 31, 2014

Pengalaman Menjadi Sukarelawan

salam semua. alhamdulillah.. perjalanan event hari ni berjalan dengan lancar. pagi pagi ambik kereta pahtu p asrama ambik bujang bujangan aku. hahahaa agak segan juga mula mula tapi disebabkan dah contact malam tu dengan semua dalam group whatsapp, so tak berapa senyap sangat. apa apa pun dorang semua alhamdulillah senang nak bincang. senang nak kerjasama semua. kami gerak dua kereta hari ni.. hehehee

 Limin pak supir. hahahaha dan Mirul co pilot.

kami lah tiga gigirl yang join event ni heheh

pagi tu kami gerak ke Giant Batu Caves then start lah proses membeli barang. memang mewah sangatlah... bayangkan kami diperuntukkan satu mall tu 5k. disebabkan barang barang murah, tak sampai pun 5k nya. alhamdulillah... terima kasih kepada makcik pakcik yang sanggup tunggu kami dan menyumbangkan kepada mangsa banjir melalui program ni. happy sangat bila lalui sendiri..


lepas tu kami ke Tesco Ampang. dekat sini kami shopping jugak.. habis je shopping.. sempat juga pekena ais krim sebab Ari belanja. thankyou Ari. hehehee lega sikit. pahtu dorang nampak Tako. aku pun pergh..nak sangat ar.. Ari and Mirul blur je... hahaha teringin katanya. so aku sumbanglah sikit. bertiga kami makan.. hahahahhaa yang lain semua dah dekat depan. ngek je dorang ni tau.. ajar aku bukan bukan.. hahahah kali ni laaagi ramai yang sumbang... semua kaum bantu mangsa. alhamdulillah...


pahtu kami ke Mydin Subang Jaya. ni kami banyak masa free. so aku, Ari, Mirul, Ool, and Hazrul merayap satu Mydin. Limin tidur dekat food court. sempat lagiii... hahahahahaa penat wehhhh ikut 4 bujang aku ni... semua tempat nak tengok. hahahaha aku ikut jela... pahtu abg bal panggil makan kfc.. hehehe.. makan lah kami.. patutlah suruh makan.. lepas makan kami p shopping balikkkk... hehehe pahtu proses kemas barang dalam lori. alhamdulillah...penuh mampat satu lori hasil titik peluh kami semua. lepastu 2 orang wakil kami 9 orang yang ikut ke Jerantut, Limin dan Zimal. alhamdulillah..... tahniah korang.

ok ni Limin yang tidur hahahahaha...

kiri tu abang driver lori.. hehehehe yang belakang sengeh macam apa tu Ari, dan dalam troli macam kanak kanak cerita tu Ool.

terima kasih gang The Volunteers. walaupun baru kenal korang.. tapi alhamdulillah..... kita semua terus jadi rapat. seharian spend sama sama. terima kasih hantar aku and dua lagi gigirl balik.. terima kasih bagi sokongan padu dalam event ni.. The Volunteers kami tubuhkan semperna event first kami ni. in shaa Allah moga kekal lah dapat stay together susah senang.. kami bertujuh. 5 lelaki dan 2 perempuan. gigirlnya aku dan kak Anne. boboynya pulak Limin, Ari, Ool, Mirul dan Hazrul. masing masing ada karekter tersendiri. hahahaha.. moga selamanya. aamiin.. gambar satu gang takdak lagi. nanti lah kami fotoshoot. hahaha..


No comments:

Post a Comment