Friday, December 19, 2014

Review: Cathy Doll MURAH

salam semua. k malam ni kita ada berita baik hot hot hot gempak sebab member wa nak buat Y.E.S. CATHY DOLL MURAH GILA weh.... bapak rugi kalau siapa yang tak mau beli ni. wa pun nak oder lah.. aummm lagi pun produk ni ramai yang tau kepopularannya dengan kebauan nya yang aumm wangi kauuuuu... haa... member wa ni taknak kata apa.. dia kata rugi sangat sebab bukan selalu dapat yang murah murah ni. 

boleh percaya ke tak... hahaha ni member wa bukan online alam maya ke apa ke.. ni member lama kenal dah. so jangan risau. memang boleh dipercayai. sebabkan ramai dah kenal produk ni.. takmau la bagitahu macam macam.. lagipun aku tak lah guna semua so janganlah tanya soalan dia bau pekasam ke.. bau petai ke.. bau bacang ke... hahah sebab aku tak kayo nak rasa semua kehangatan produk ni tapi buat masa ni aku tau semua memang wangi wehh.. serious talk... hahaha dijamin. so taknak kata banyak... aku bgtau harga produk yang tengah hot murah melambung ni.. dan macamna nak beli ye. aummm lebiu semua.

RM 30

RM 25

RM 30

RM 20

RM 25

RM 25

RM 34

RM 60

RM35 

To order/wholesale: 
Wechat: ifakumalasyari 

SEMUA HARGA DI ATAS TERMASUK POSTAGE 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...